Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 3 по 21 грудня 2018 року Третій апеляційний адміністративний суд провів анонімне опитування відвідувачів суду та учасників судових процесів. Всього участь в опитуванні взяли 100 респондентів (51% чоловіків та 49% жінок), які висловили свої думки щодо задоволеності якістю роботи ТААС.
Що стосується вікової категорії, то респондентами стали: 9% осіб віком від 18 до 25 років, 56% опитаних мають вік від 26-39 років, люди віком від 40 до 59 років – 27 відсотків і 8% опитаних старше 60 років.
49% опитаних – мешканці Дніпра, а 51% - мешкають в іншому населеному пункті і приїхали на судове засідання.
93% респондентів мають повну вищу юридичну освіту. 74% відвідувачів є адвокатами, юрист-консультами чи іншими представниками, 23% представляють у суді особисто себе (є позивачами, відповідачами).
Знайти будівлю Третього апеляційного адміністративного суду без проблем змогли 88% опитаних. 53% діставалися до будівлі на громадському транспорті, а 37% респондентів мають власний автомобіль.
На запитання «чи завжди вдавалося додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію» - 30 % відвідувачів відповіли, що додзвонилися, але не з першого разу, 26 відсотків – завжди додзвонювалися одразу, 19 % зовсім не телефонували, 15 процентів респондентів не змогли додзвонитися, а 10 відсотків опитаних отримали неповну інформацію.
Роботі канцелярії 44% опитаних поставили відмітку «добре», 42 проценти респондентів проголосували за оцінку «відмінно» і лише 14 % - «задовільно».
Зручність та комфортність перебування у будівлі Третього апеляційного адміністративного суду, а саме достатність звучних місць для очікування, доступ до побутових приміщень (туалетів), освітлення та чистота приміщень, 45 відсотків опитаних оцінили на «відмінно», 34% - поставили оцінку «добре», 16% - «задовільно», 4 % поставили оцінку «погано» і 1% - «незадовільно».
45 відсотків респондентів на «відмінно» оцінили повноту та якість розміщення інформації на стендах у приміщенні суду. Незадоволені повнотою інформації – 3% респондентів.
Користувалися та знали про офіційний сайт Третього апеляційного адміністративного суду 81% опитаних і 69% респондентів знайшли там необхідну інформацію.
69% респондентів поскаржилися, що засідання по їх справі розпочалося з запізненням, проте 48 відсотків респондентів вважають затримки обґрунтованими.
З опитаних респондентів, а їх кількість була 100 осіб, 16 відвідувачів відповіли, що розгляд їх справи вже завершений і вони знають рішення суду. 64% з них – будуть оскаржувати рішення.
62% опитаних поставили оцінку «добре» якості роботи Третього апеляційного адміністративного суду. 24% оцінили на «відмінно» і 14 відсотків респондентів сказали, що оцінка роботи ТААС – «задовільно».
Результати дослідження показали, що якість роботи Третього апеляційного адміністративного суду, громадянами-відвідувачами суду, оцінена позитивно. Середній бал складає 4 бали за 5-ти бальною шкалою оцінювання.