Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У зв’язку з відсутністю фінансування судів та відсутністю поштових марок, Третій апеляційний адміністративний суд припиняє відправку поштової кореспонденції у судових справах.
Третій апеляційний адміністративний суд звертається до учасників судових процесів з проханням особисто отримувати судові рішення в приміщенні суду.
Також нагадуємо, що ознайомитися з датою призначення справи до розгляду можна на сайті Третього апеляційного адміністративного суду за посиланням – https://3aa.court.gov.ua/sud4852/gromadyanam/csz.
Крім того, дізнатися необхідну Вам інформацію можна зателефонувавши до відділу по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації Третього апеляційного адміністративного суду -
(056) 740-19-35.
У зв’язку з такою ситуацією Третій апеляційний адміністративний суд також наполегливо рекомендує зареєструватися в системі «Електронний суд» для отримання судових рішень через цю систему.
Для цього учасник судового процесу повинен зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу - «Електронний суд» (завести поштову скриньку електронного суду, яка розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://e-court.mail.gov.ua/). Далі потрібно подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді по конкретній справі, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України.
При цьому слід зазначити, що для отримання судового рішення по Вашій справі через систему «Електронний суд» необхідно зареєструвати заявку у цій системі до дати прийняття судом рішення.
Тобто судові рішення, які прийняті до реєстрації заявки, відправці через систему «Електронний суд» у зв`язку з обмеженням алгоритму роботи системи не підлягають.