Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У ДП ІСС «Електронний суд» відповіли на питання громадян щодо функціонування підсистеми «Електронний суд». Інформацію оприлюднили на Facebook-сторінці ДП.
Питання №1. Зміна статусів заяв в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд».
Відповідь. Статус заяви змінюється в залежності від проходження в системі.
В таблиці наведено перелік та опис статусів проходження заяви (документа) від моменту створення заяви в електронному кабінеті до моменту її реєстрації та створення справи в базі даних суду.
Питання №2. Статус заяви «Відправлено» тривалий час не змінюється.
Відповідь. Заява перебуватиме в статусі «Відправлено» до моменту завантаження її до бази даних суду.
Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
Порада!!! У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Відправлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33 або за електронною адресою support@ics.gov.ua.
У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:
Питання №3. Статус заяви «Доставлено» тривалий час не змінюється.
Відповідь. Вказаний статус свідчить про те, що заяву успішно завантажено в базу даних суду.
Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
УВАГА!!! Трапляються поодинокі випадки, коли статус заяви «Доставлено», а матеріали справи вже доступні в розділі «Мої справи».
Порада!!! У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Доставлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33, електронна адреса support@ics.gov.ua.
У випадку звернення засобами електронної адреси необхідно зазначити наступні дані:
Питання №4. Відсутня справа в розділі «Мої справи».
Відповідь. Основним параметром доступу до електронних примірників матеріалів судових справ в електронному кабінеті користувачів підсистеми «Електронний суд» є наявність відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) відповідного учасника по справі в електронній картці справи автоматизованої системи документообігу суду.
Причини, за яких справа відсутня в електронному кабінеті:
Порада!!! У випадку відсутності справи в електронному кабінеті користувач має звернутись до служби технічної підтримки за тел. (044) 207-35-33, електронна адреса support@ics.gov.ua.
У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:
Питання №5. Подача заяви про внесення даних РНОКПП...
Відповідь. Вказана заява подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи» (Питання №4).
Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та перевірити наявність РНОКПП (ЄДРПОУ) учасника (користувача) в картці справи. Якщо РНОКПП (ЄДРПОУ) відсутній, необхідно його вказати.
ВАЖЛИВО!!! Адміністратор системи не може впливати на процедуру перевірки та внесення даних працівниками суду. Адміністратор може лише надати рекомендації щодо коректності виконання таких дій!
У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має:
У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:
Питання №6. Подача заяви про вступ у справу як...
Відповідь. Вказана заява також подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи».
Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та додати учасника до картки, зазначивши при цьому всі дані користувача, що були вказані в заяві.
У випадку наявності такого учасника в картці справи – перевірити наявність РНОКПП та, у випадку його відсутності, додати його.
ВАЖЛИВО!!! Адміністратор системи не може впливати на процедуру перевірки та внесення даних працівниками суду. Адміністратор може лише надати рекомендації щодо коректності виконання таких дій!
Рішення щодо внесення такого користувача до переліку учасників справи приймає склад суду, у провадженні якого знаходиться справа.
У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має:
У випадку звернення засобами електронної пошти необхідно зазначити наступні дані:
Питання №7. Відсутній шаблон.
Відповідь. Шаблони заяв в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд» реалізовано у відповідності до системних типів документів в автоматизованій системі документообігу суду (далі – АСДС) для полегшення процедури реєстрації таких заяв в суді. В залежності від шаблону в АСДС автоматично визначається реєстраційний тип документа при реєстрації заяви, що надійшла через «Електронний суд».
Також, наявність таких шаблонів дозволить користувачам, що не мають досвіду у написанні та поданні заяв до суду, самостійно працювати з такими заявами у власному кабінеті.
Звертаємо Вашу увагу, що на кроці «Текст заяви» будь-якого шаблону, користувач має можливість вносити свій варіант тексту заяви. Приклад заяви реалізовано з метою надання зразку, який можна використовувати в роботі з текстом заяви.
Форма шаблону містить універсальні кроки заповнення, які у разі необхідності користувач може заповнити, або пропустити, якщо такий крок не потрібен.
Якщо користувач не знайшов потрібного йому шаблону заяви, він може скористатися універсальними шаблонами.
У переліку шаблонів первинних заяв наявний універсальний шаблон «Позовна заява» для цивільного судочинства, господарського судочинства та адміністративного судочинства.
За повідомленням Судово-юридична газета.