flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування відвідувачів у Третьому апеляційному адміністративному суді

11 грудня 2019, 09:21

На виконання плану комунікаційних заходів Третього апеляційного адміністративного суду, прописаного у Комунікаційній стратегії суду на 2019-2021 роки, яка була затверджена наказом голови суду, та з метою поліпшення якості судових послуг і підвищення рівня громадської довіри з 25 листопада по 9 грудня 2019 року у суді проведено анонімне опитування відвідувачів суду та учасників судових процесів щодо якості функціонування Третього апеляційного адміністративного суду.

Всього участь в опитуванні взяли 100 респондентів, які в анкетах висловили свої думки щодо задоволеності якістю роботи ТААС.

Анкета складалася з 25 питань, які поділені на декілька блоків. За результатами опитування отримано наступні результати.

 

 

Вікова категорія респондентів поділилася так:

  • 18 до 25 років – 12 %;
  • 26 до 39 років – 57 %;
  • 40 до 59 років – 31 %.

За місцем проживання:

  • 57 % опитаних – мешканці Дніпра;
  • 43% - мешкають в іншому населеному пункті і приїхали на судове засідання.

Наявність юридичної освіти:

  • 89 % респондентів мають вищу юридичну освіту;
  • 11 % опитаних не навчалися на юриста.

78 % відвідувачів представляли в суді іншу особу і вони є адвокатами, юрисконсультами чи іншими представниками, 18 % представляли в суді особисто себе (є позивачами, відповідачами), а 4 % обрали категорію інше та вказали, що є журналістами, вільними слухачами та стажистами адвоката.

На запитання «Чи легко було знайти будівлю Третього апеляційного адміністративного суду?»:

- 93 % опитаних відповіли «так»;

- 7 % - ледве знайшли будівлю суду.

Зручно доїхати до будівлі суду на громадському транспорті було для
54 % опитаних.

16 % відвідувачів було складно дістатися до ТААС.

30 % респондентів мають власний автомобіль.

На запитання «чи завжди вдавалося додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію» відповіді розділилися в такому відсотковому співвідношенні:

  • 37 % опитаних завжди додзвонювалися одразу;
  • 34 % відвідувачів додзвонилися, але не з першого разу;
  • 23 % - жодного разу не телефонували;
  • 4 % респондентів не змогли додзвонитися;
  • 2 % опитаних отримали неповну інформацію.

Під час анкетування виявилося, що відповідаючи на це питання люди не знали, що у Третього апеляційного адміністративного суду є прямий телефон. Тож зв'язок із судом здійснювався через контактний центр судової влади.

У зв’язку з тим, що на номер контактного центру судової влади телефонують всі громадяни України, аби їх з’єднали безпосередньо з потрібним їм судом, і відбуваються випадки, коли люди не можуть додзвонитися.

Роботу відділу документального забезпечення відвідувачі Третього апеляційного адміністративного суду оцінили так:

  • 48 % опитаних поставили відмітку «відмінно»;
  • 42 % респондентів проголосували за оцінку «добре»;
  • 9 % - «задовільно»;
  • 1 % опитаних - «погано».

Зручність та комфортність перебування у будівлі Третього апеляційного адміністративного суду, а саме достатність зручних місць для очікування, доступ до побутових приміщень (туалетів), освітлення та чистота приміщень:

  • 66 % опитаних оцінили на «відмінно»;
  • 29% поставили оцінку «добре»;
  • 5% - «задовільно».

Повноті та якості інформації (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору, інформації щодо розміщення залів судових засідань) респонденти поставили такі оцінки:

  • 60 % - «відмінно»;
  • 34 % поставили оцінку «добре»;
  • 6 % оцінили наповнення стендів на «задовільно».

Користувалися та знали про офіційний сайт Третього апеляційного адміністративного суду 83 % опитаних і 69 % респондентів знайшли там необхідну інформацію, 12 % опитаних знайшли інформацію, але не повністю.

У 24 % опитаних судове засідання по справі розпочалося вчасно.

76 % респондентів поскаржилися, що засідання по їх справі розпочалося з запізненням, проте 51 % респондентів вважають затримки початку розгляду справи обґрунтованими.

З усіх опитаних респондентів, а їх кількість була 100 осіб, 19 відвідувачів відповіли, що розгляд їх справи вже завершений і вони знають результат розгляду їх апеляційної скарги.

64 % опитаних заявили, що якщо рішення буде не на їх користь, то вони будуть його оскаржувати.

Якість роботи Третього апеляційного адміністративного суду відвідувачі оцінили так:

  • 58 % поставили оцінку «добре»;
  • 26 % - «відмінно»;
  • 16 % відмітили, що суд працює «задовільно».

Також під час анкетування відвідувачі внесли свої пропозиції щодо покращення роботи Третього апеляційного адміністративного суду.

Серед найпоширеніших пропозицій, які респонденти писали в анкети були:

  1. Виділення місць для паркування автомобілів для осіб, які приймають участь у судових засіданнях.
  2. Забезпечення зв'язку з судом без потреби звертатися до контактного центру судової влади.

Прямий телефон, за яким громадяни можуть дізнатися необхідну інформацію, у Третьому апеляційному адміністративному суді є.

Для цього потрібно звернутися до віддіду по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації за телефоном - (056) 740-19-35.

Та найбільше сторони акцентували увагу на своєчасності початку судових засідань, бо бувають випадки, коли вони починаються із запізненням.

Проте хочемо зауважити, що затримка початку судового засідання найчастіше пов’язана з розглядом попередньої справи. Це відбувається через те, що необхідно вислухати всіх учасників судового процесу та прийняти об’єктивне, зважене та справедливе рішення, яке буде відповідати законодавству України. Це й призводить до затримки початку розгляду наступної справи.

Третій апеляційний адміністративний суд і далі буде продовжувати вживати всі необхідні заходи для покращення своєї роботи та усунення тих недоліків, на які звернули увагу громадяни під час опитування та які впливають на позитивну оцінку діяльності суду.