Третій апеляційний адміністративний суд запрошує на посаду провідного спеціаліста відділу управління персоналом
Обов’язки:
- Проведення заходів з питань підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, моніторинг існуючих програм та надання консультацій державним службовцям з питання підвищення кваліфікації; нарахування та облік кредитів ЄКТС.
- Підготовка проектів наказів з питань підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду. Здійснення реєстрації наказів та розпоряджень керівництва суду у відповідних журналах. Cвоєчасне ознайомлення працівників суду з положеннями, інструкціями і наказами голови суду та керівника апарату суду.
- Підготовка проектів відповідей на запитувану інформацію про роботу з питань підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду.
- Забезпечення:
- оформлення й видачі працівникам апарату суду службових посвідчень, ведення обліку виданих, пошкоджених, викрадених, втрачених, непридатних для використання посвідчень;
- оформлення й видачі працівникам суду довідок з місця роботи;
- Забезпечення наповнення програм «Кадри WEB», ЄСІТС (в частині «Кадри ЄСІТС» модуля «Управління персоналом, фінансовим та бухгалтерським обліком»), Системи управління підприємством IS-pro.
- Підготовка проектів запитів до відповідних державних органів про проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби, та запитів щодо проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади".
- Оформлення документів осіб, які претендують на зайняття посад в апараті суду, попередження їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням, ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця, Правилами поведінки працівника суду, Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників суду, Правилами внутрішнього службового розпорядку державних службовців суду, посадовими інструкціями та іншими нормативними документами, що регламентують діяльність суду, з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.
- Ведення роботи з обліку, зберігання й оформлення особових справ працівників апарату суду.
- Оформлення та ведення номенклатурних справ відділу відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень (з понеділка по п’ятницю). Робота постійна, повний соціальний пакет (відпустки, лікарняні, матеріальна допомога на оздоровлення). Посадовий оклад 6500 грн.
Вимоги:
- вища освіта ступеня молодший бакалавр, бакалавр, магістр в галузі знань Право, Публічне управління та адміністрування /Управління та адміністрування;
- вільне володіння державною мовою
Графік роботи:
Понеділок-четвер: з 08.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 15.45
Обідня перерва: з 12.00 до 12.45
За більш детальною інформацією просимо звертатися до відділу управління персоналом за телефоном (056) 740-19-36 або за адресою - м. Дніпро, вул. Лук’яненка Левка, 23.
Третій апеляційний адміністративний суд запрошує на роботу прибиральника службових приміщень
Обов’язки:
- Прибирати закріплені за прибиральником службових приміщень службові приміщення (кабінети, коридори, сходи, санвузли тощо) та підтримувати в них порядок.
- Виконувати сухе й вологе підмітання, миття підлоги; протирати (мити) стіни, віконні рами і шибки, дверні блоки, меблі та килимові вироби; чистити і дезінфікувати раковини та інше санітарно-технічне устаткування; очищувати урни від паперу і промивати їх дезінфікуючими розчинами, збирати сміття і відносити його до встановленого місця та виконувати інші роботи для підтримання приміщень суду в належному санітарному стані. Норми обслуговування на зміну (м2) залежать від коефіцієнта заставленості (відношення площі у м2, що займають предмети, розміщені в приміщеннях певного призначення, до всієї площі цього приміщення) та типу приміщення і становлять 500м2.
- Використовувати в роботі миючі та дезінфікуючі засоби.
- Дотримуватися правил санітарії та гігієни у приміщеннях і здійснювати провітрювання останніх.
- Вмикати та вимикати світло у відповідності до вимог світлового режиму.
- Дотримуватися правил охорони праці та протипожежної безпеки. Суворо дотримуватися правил безпеки при провадженні робіт, правил експлуатації електронного і санітарно-гігієнічного устаткування, користування миючими і дезинфікуючими засобами.
- Раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці.
- Негайно повідомляти начальнику відділу про несправність електроустаткування і санітарно-гігієнічний стан устаткування, поломки дверей, вікон, запірних пристроїв і т.п. на території, що прибирається.
- Виконувати інші доручення керівництва суду та начальника відділу щодо підтримання приміщень суду в належному санітарному стані.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень (з понеділка по п’ятницю). Робота постійна, повний соціальний пакет (відпустки, лікарняні, матеріальна допомога на оздоровлення). Посадовий оклад 3541 грн. + стимулюючі виплати
Графік роботи суду:
Понеділок-четвер: з 08.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 15.45
Обідня перерва: з 12.00 до 12.45
За більш детальною інформацією просимо звертатися до відділу управління персоналом за телефоном (056) 740-19-36 або за адресою - м. Дніпро, вул. Лук’яненка Левка, 23.