Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Вже більше 3 місяців суди знаходяться в критичній ситуації. Через відсутність належного фінансування майже всі суди припинили відправку судової кореспонденції. Така ж ситуація і у Третьому апеляційному адміністративному суді.
З 29 жовтня 2020 року повістки, повідомлення, копії документів та судові рішення сторони отримують або особисто в приміщенні суду, або ж на власні електронні адреси.
І якщо про те, як отримати всю необхідно документацію в суді розповідати не потрібно, то як зробити так, аби кореспонденцію суд надсилав на адресу електронної пошти виникає питання.
Проте нічого складного у цьому немає, адже для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
Звертаємо увагу, що у заявці необхідно обов’язково вказати свій ІПН (індивідуальний податковий номер).
І після таких простих дій процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в заявці.
При цьому слід зазначити, що для отримання судового рішення по Вашій справі через систему «Електронний суд» необхідно зареєструвати заявку у цій системі до дати прийняття судом процесуальних рішень.
Тобто судові рішення, які прийняті до реєстрації заявки, відправці через систему «Електронний суд» у зв`язку з обмеженням алгоритму роботи системи не підлягають.
Крім того, нагадуємо, що при зверненні до суду важливо також і прописувати свою електронну адресу. Навіть якщо Ви ще не зареєстровані в системі «Електронний суд», але маєте звичайну електронну поштову скриньку та напишете до суду заяву про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, то суд надсилатиме всю необхідну Вам документацію на зазначену Вами електронну адресу.