flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян у Третьому апеляційному адміністративному суді

13 березня 2023, 11:18

 

 

На виконання плану комунікаційних заходів Третього апеляційного адміністративного суду, прописаного у Комунікаційній стратегії суду на 2023-2025 роки, яка була затверджена наказом голови суду, та з метою поліпшення якості судових послуг і підвищення рівня громадської довіри з 20 лютого по 13 березня 2023 року у суді проведено анонімне опитування відвідувачів суду та учасників судових процесів щодо якості функціонування Третього апеляційного адміністративного суду.

Всього участь в опитуванні взяли участь  72 респонденти, які в анкетах висловили свої думки щодо задоволеності якістю роботи ТААС.

Анкета складалася з 25 питань поділених на кілька блоків.

За результатами опитування отримано наступні результати:

Вікова категорія респондентів поділилася так:

  • 18 до 25 років – 8,3 %;
  • 26 до 39 років – 44,4 %;
  • 40 до 59 років – 41,7 %,
  • 60 років і старше – 5.6 %.

За місцем проживання:

  • 63,9% опитаних – мешканці Дніпра;
  • 36,1% – мешкають в іншому населеному пункті і приїхали на судове засідання.

Наявність юридичної освіти:

  • 75,2 % респондентів мають вищу юридичну освіту;
  • 24,8 % опитаних не навчалися на юриста.

73,8 % відвідувачів представляли в суді іншу особу і вони є адвокатами, юрисконсультами чи іншими представниками, а 27,2 % представляли в суді особисто себе (є позивачами, відповідачами).

61,1 відсотка опитаних часто звертаються до суду, 23,6 % - звернулися до суду вперше, і по 15,3 % опитаних обрали варіанти частоти звернення до суду – «один раз на кілька років» та «раз на рік».

У 40,3 відсотків опитаних справа перебуває в процесі розгляду (призначені судові засідання), а у 54,2 відсотків – розгляд справи вже завершено. 5,5 % опитаних – вказали відповідь «інше», тобто мають багато справ на розгляді.

На запитання «Чи легко було знайти будівлю Третього апеляційного адміністративного суду?»:

97,2% опитаних відповіли «так»;

2,8 % – мали складнощі з пошуком будівлі суду.

На запитання «чи завжди вдавалося додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію» відповіді розділилися в такому відсотковому співвідношенні:

  • 36,1 % опитаних завжди додзвонювалися одразу;
  • 29,1 % відвідувачів додзвонилися, але не з першого разу;
  • 9,7 % - жодного разу не телефонували;
  • 6,9 % респондентів не змогли додзвонитися;
  • 18,2 % опитаних отримали неповну інформацію.

Роботу відділу документального забезпечення відвідувачі Третього апеляційного адміністративного суду оцінили так:

  • 50,7 % опитаних поставили відмітку «відмінно»;
  • 31,5 % респондентів проголосували за оцінку «добре»;
  • 15,1 % – «задовільно»;
  • 2,7 % опитаних - «погано».

Зручність та комфортність перебування у будівлі Третього апеляційного адміністративного суду, а саме достатність зручних місць для очікування, доступ до побутових приміщень (туалетів), освітлення та чистота приміщень:

  • 82,1 % опитаних оцінили на «відмінно»;
  • 15,6 % поставили оцінку «добре»;
  • 2,3 % – «задовільно».

Повноті та якості інформації (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору, інформації щодо розміщення залів судових засідань) респонденти поставили такі оцінки:

  • 80,6 % - «відмінно»;
  • 18 % поставили оцінку «добре»;
  • 1,4 % оцінили наповнення стендів на «задовільно».

Користувалися та знали про офіційний сайт Третього апеляційного адміністративного суду 81,2 % опитаних і 98,6 % респондентів знайшли там необхідну інформацію, 1,4 % опитаних знайшли інформацію, але не повністю.

У 62,2 % опитаних судове засідання по справі розпочалося вчасно.

37,8 % респондентів поскаржилися, що засідання по їх справі розпочалося з запізненням. 8,4 % респондентів вважають, що затримки початку розгляду та перенесення дат слухання справ, які інколи бувають, є необґрунтованими.

33,6 відсотків опитаних вчасно отримували повний текст рішення у справі, яку розглядали судді Третього апеляційного адміністративного суду. 8,4 % опитаних отримали повний текст невчасно. У інших опитаних розгляд справи ще триває, або ж він вже завершений, але текст рішення вони ще не отримали.

75,6 % опитаних заявили, що якщо рішення буде не на їх користь, то вони будуть його оскаржувати у касаційному порядку.

Якість роботи Третього апеляційного адміністративного суду відвідувачі оцінили так:

  • 27,8 % поставили оцінку «відмінно»;
  • 69,4 % – «добре»;
  • 2,8 % відмітили, що суд працює «задовільно».

Третій апеляційний адміністративний суд і надалі буде продовжувати вживати всі необхідні заходи щодо покращення власної роботи та усунення тих недоліків, на які звернули увагу громадяни під час опитування та які впливають на позитивну оцінку діяльності суду.